Vsebina predmeta
• Poglobljena teoretična izhodišča za izvajanje raziskovalnega pouka v šoli ter njegovega učinka na znanje, stališča in spretnosti učečih.
• Obravnava izbora laboratorijskih in terenskih del, ki vsebinsko pokrivajo celotno področje biologije in so v skladu z veljavnimi učnimi načrti za biologijo v gimnaziji, drugih srednjih šolah in osnovni šoli ter z učnim načrtom naravoslovje v osnovni šoli. Vsebine so združene v naslednje temeljne sklope:
- celična biologija,
- molekulska biologija in genetika,
- zgradba in delovanje organizmov (mikroorganizmi, rastline in živali),
- ekologija in interakcije med organizmi,
- evolucija.
• Študenti v sklopu predmeta pripravljajo različne praktične, laboratorijske in terenske dejavnosti (vaje) ter jih predstavijo kolegom ali šolarjem. Vse dejavnosti se tudi evalvirajo z vidika uporabe pri pouku in pomena za pouk. Poseben poudarek je na preoblikovanju klasičnih praktičnih dejavnosti v dejavnosti, ki učencem omogočajo čim večjo udeležbo pri načrtovanju, izvedbi in vrednotenju raziskovalnega dela.
• Pomen in možnosti vključevanja digitalnih orodij pri poučevanju bioloških vsebin (splošna in predmetno specifična digitalna orodja). Obravnava vsebin naslavlja vsa kompetenčna področja, ki jih predvideva okvir za razvoj digitalnih kompetenc.
• Povezava obravnave bioloških vsebin s cilji trajnosti (cilji trajnostnega razvoja).
Pogoji za vključitev v delo
Pogoj za vključitev v delo: vpis v ustrezni letnik študijskega programa.