Vsebina predmeta
- Oblike vzgojno-izobraževalnega dela
- Osnovne metode vzgojno-izobraževalnega dela
- Tehnike vzgojno-izobraževalnega dela
- Učna sredstva:
- viri znanja (primarni, sekundarni, terciarni),
- učbeniki in delovni zvezki za biološke vsebine (domači in tuji),
- avdio-vizualna sredstva,
- informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) pri pouku biologije.
- Predmetniki in učni načrti:
- predmetniki in učni načrti za gimnazijske izobraževalne programe,
- predmetniki in učni načrti za biološke vsebine v izobraževalni vertikali,
- spreminjanje predmetnikov in učnih načrtov skozi čas (vzroki in posledice).
- Osnove načrtovanja učnega procesa:
- letna učna priprava,
- tematska učna priprava,
- klasifikacije in taksonomije znanja, aktualne za šolski prostor (Bloom, Marzano Wiggins),
- prilagajanje učnih vsebin ciljni skupini učencev.
- Izvajanje učnega procesa:
- uporaba ustreznih oblik in metod dela,
- vodenje učnega procesa v različnih situacijah in na različnih stopnjah izobraževanja.
- Evalvacija učnega procesa:
- metode evalvacije učnega procesa ter preverjanje in ocenjevanje znanja,
- samoevalvacija.
- Didaktika biološkega laboratorijskega in terenskega dela:
- terensko delo v pedagoškem procesu (organizacija, izvedba, evalvacija),
- laboratorijske vaje (pomen, prednosti in slabosti, organizacija, izvedba, evalvacija),
- biološki eksperiment (razlika med eksperimentom v raziskovalnem in izobraževalnem procesu, organizacija, izvedba, evalvacija).
- druge vzgojno-izobraževalne ustanove (učne poti, muzeji, Center šolskih in obšolskih dejavnosti, živalski vrt, botanični vrt, arboretum ipd.).
Pogoji za vključitev v delo
Pogoj za vključitev v delo: vpis v ustrezni letnik študijskega programa, opravljena Didaktika biologije I.