Vsebina predmeta

Predmet predstavi osnovni model komuniciranja in prikaže, prvič, kako komuniciranje poteka na medosebnem, skupinskem, organizacijskem in množičnem nivoju, ter drugič, kako komuniciranje poteka prek različnih kanalov in medijev v informacijski družbi. Področje odnosov z javnostmi predstavimo kot znanstveno disciplino in profesionalno veščino, ki se ukvarja s komunikacijskim upravljanjem s ciljem vzpostavljanja odnosov z relevantnimi ciljnimi skupinami oz. javnostmi. Predstavljeni so osnovni programi odnosov z javnostmi (odnosi z mediji, lokalno skupnostjo, državnimi institucijami, lastniki, zaposlenimi, ter aktivističnimi skupinami) in tehnike (javno nastopanje, sporočila za javnost, novinarske konference, urejanje glasil, raba novih informacijskih tehnologij, moderirani dogodki, reševanje konfliktov itd.). Predmet je prilagojen potrebam in zahtevam gozdarske stroke. Poudarek je na participativnem načrtovanju upravljanja z gozdom. Pri tem izpostavimo tematiko legitimizacije strokovnih predlogov v splošni javnosti oz. med deležniki. V okviru seminarja študentje v delovnih skupinah opravijo raziskovalno nalogo in simulirajo rabo nekaterih tehnik odnosov z javnostmi.

Pogoji za vključitev v delo

1. pogoji za vključitev v delo:
- vpis v ustrezni letnik študijskega programa


2. Pogoji za opravljanje študijskih obveznosti:
- sodelovanje na predavanjih
- seminar