Vsebina predmeta

Kmetijski trg. Ponudba (dejavniki, splošni zakon, cenovna elastičnost) kmetijskega pridelka (dejavniki, splošni zakon, cenovna elastičnost) in povpraševanje po njem (dejavniki, splošni zakon in njegove atipične oblike, cenovna, križna cenovna in dohodkovna elastičnost, nakupna odločitev). Velikost, sestava (monopolistična konkurenca) in vrste ter tipi kmetijskega trga (kriteriji opredelitve). Ocena privlačnosti trga.

Orodja kmetijskega trženja. Struktura tržnega spleta in njegovo umeščanje v trženjsko usmerjeno poslovno zasnovo. Tržni pridelek (jedro, obogateni, razviti). Cena (določanje, odkrivanje, postavljanje cene – dejavniki in metode). Tržne poti (dolžina in intenzivnost, opravila, izvajalci, marže). Odnosi z javnostmi (trženjsko komuniciranje, promocijski splet, nastop na sejmu).

Strategije trženja po fazah življenjskega kroga pridelka (uvajanje, rast, zrelost, upadanje). Načrtovanje, izvajanje in nadzorovanje trženja.

Raziskovanje kmetijskega trga in trženja (načrtovanje, izvajanje, poročanje).

Pogoji za vključitev v delo

Pogoji za vključitev v delo

Vpis v ustrezni letnik.

 

Pogoj za opravljanje študijskih obveznosti:

Študent mora javno predstaviti seminar.